Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

GARFFi
Viestit: 105
Liittynyt: To 20 Tammi 2011, 19:09
Oikea nimi: Mikko Karvinen
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja GARFFi »

öre kirjoitti:Mistäs noit löytökiakkoi sit voi ruvet kyselee?
Jaa-a, mutta siä oli varmiten ainaki sun yks kiekko ku omia ettin. :)

Kiitos myös hyvin järjestellyistä kisoista.
Juku
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 11 Elo 2010, 18:16
Oikea nimi: Jukka Leinonen

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja Juku »

mää pistän tässä lähipäivinä löytökiekkolistaa tänne kunhan ehdin pöyhiin sitä laatikkoo
GARFFi
Viestit: 105
Liittynyt: To 20 Tammi 2011, 19:09
Oikea nimi: Mikko Karvinen
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja GARFFi »

Juku kirjoitti:mää pistän tässä lähipäivinä löytökiekkolistaa tänne kunhan ehdin pöyhiin sitä laatikkoo
Jeps. Mullakin jäi väylän 13 vasemmalle pylperiin yks dessu ja väylän 15 alkuun eagle. Ei oo naperot ainakaan vielä löytäneet kun ei oo kuulunut. Firebirdin ne onki jonkasta ja soitti kahteen otteeseen perään. Täyty pojille kaks egee antaa loistavasta toiminnasta. :)
Juku
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 11 Elo 2010, 18:16
Oikea nimi: Jukka Leinonen

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja Juku »

ei löytyny kyseisiä kiekkoja
GARFFi
Viestit: 105
Liittynyt: To 20 Tammi 2011, 19:09
Oikea nimi: Mikko Karvinen
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja GARFFi »

Juku kirjoitti:ei löytyny kyseisiä kiekkoja
Juu, ei sillä. Kylä niistä joku soittelee jos on soitellakseen. Eikä tuo mun tekstin tarkotus ollu aiheuttaa toimenpiteitä. :)
Juku
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 11 Elo 2010, 18:16
Oikea nimi: Jukka Leinonen

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja Juku »

palkintorahoja pistetty tänään maksuun, seuraavilta puuttuis viä tili nro.:Sikanen, Paju, Asikainen, Heinonen, Vesala, Kyngäs. Pistäkää tietoja osotteeseen jukka_leinonen@msn.com niin saadaan rahat pois kuleksimasta meidän tililtä tai jos joku on tulossa karkkilaan niin onnistuu että tuon rahat käteenkin
Viimeksi muokannut Juku, Pe 03 Elo 2012, 18:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Juku
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 11 Elo 2010, 18:16
Oikea nimi: Jukka Leinonen

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja Juku »

löytökiekkoja: ören pro wraith, ekmanin star xcaliber, rantasen s-line rush, champion leopard, pd freak, haukkalan latitude flow, antti l westside discs pohjolan isäntä sekä vakoiset korvanapit
öre
Viestit: 23
Liittynyt: Ti 07 Syys 2010, 10:49
Oikea nimi: Ari lehtinen
Seura: Rauman Frisbee

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja öre »

Eli missäs noi kiakot sit majailee eli mist vois hakee?
Nina
Viestit: 270
Liittynyt: La 10 Loka 2009, 11:42

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja Nina »

Kiminki on Karkkilassa paikalla,joten mulle sopisi maksu sillon...myös Ekmanin kiekko voisi löytää oikealle omistajalle siellä, jos voisit ottaa kiekon mukaasi...ellei ole jo liian myöhäistä??
Juku
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 11 Elo 2010, 18:16
Oikea nimi: Jukka Leinonen

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja Juku »

juu, ei oo myöhästä, nähään siä. löytökiekot on mulla nokialla, et jos täälläpäin liikkuu niin viikkokisat on ti ja to klo 18
Juku
Viestit: 60
Liittynyt: Ke 11 Elo 2010, 18:16
Oikea nimi: Jukka Leinonen

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja Juku »

viä puuttuis sikasen, pajun ja vesalan tilit
Avatar
BlackWolf
Viestit: 46
Liittynyt: Pe 07 Tammi 2011, 23:04
Oikea nimi: Elmo Lampela
Seura: Willimiehen Disc Golf

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja BlackWolf »

Minä tulen nyt pari päivää touhua seurailtuani antamaan palautetta, jota ilmeisesti ei sitten muusta suunnasta ole tullut (ei niinkään nyt kyseisiä SM-kisoja vaan yleisesti ajatellen).

Lauantaina ja Sunnuntaina oli todella lämpöiset päivät ja varsinkin lauantaina nestettä kului varsin paljon. Tämähän aiheuttaa itse kussakin varmasti tarvetta juoda, mutta myös käydä tarpeillaan useasti. Minulle, ainoana miespuolisena sunnuntaina naisten kisaa seuranneelle, aiheutti livää närkästystä kun naisten SM-kisan finaali pooli lähti kesken kisan pusikkoon pissalle, ei minua todellakaan harmittanut se että naiset sen tekivät, vaan se että heidän yleensäkkin tarvitsi mennä pusikkoon. Mites tää asia hoidettiin kärkipoolissa kun mukana oli kokoajan sen 100 ihmistä, en tiedä, pidätettiin?

Kun rata on pitkä ja väylät menevät odotteluksi ja silti pitäisi nestetankkauksesta huolehtia, ainakin itsellä menee tuollaisella 3h lenkillä auringonpaahteessa helposti se 2litraa vettä tai muuta nestettä, niin pelaajien kuin katsojien, niin on mielestäni lähes ala-arvoista että edes niille pelaajille ei ole tarjottu mahdollisuutta wc reissuihin, muuta kuin juoksemalla yleisöltä piiloon puskaan. Minä en tiedä miten nämä asiat esim. pallo golfin puolella hoidetaan, mutta siellähän usein etu ja takaysit päätyvät aina johonkin tilaan missä vessa löytyy. Nytkin poolit kävelivät kisoissa suoraan koulun pihan lävitse. Olisiko tälläisessä tilaisuudessa mahdollista ottaa yhteyttä kaupungin johtohenkilöihin ja varustaa joku koulun avaimella ja mahdollistaa poolien vessakäynnit. Tai sitten vaikka vuokrata ne bajamajat. Ne ei nyt niin kalliita ole suhteessa tuollaisien tilaisuuksien budjettiin.

En minä tiedä, ehkä tämä on vain turhaa valitusta, mutta minua ihmetyttää vuonna 2012, jolloin ihan laissa on virtsaaminen julkisella paikalla kielletty, että kilpailijat, varsinkin naispuoliset tai kärkipooleissa pelaavat eivät pääse tarpeilleen, tai joutuvat tilanteeseen missä suoritusta heikentää ulkopuoliset asiat. Eikö näitä kukaan muu edes mieti, vai ei vaan uskalla avata suutaan, vai ollanko vaan todettu, että paskan väliä moisilla. Kova kilpailija pelaa vaikka tavarat housussa. Ainakin itse oletin että tälläiset asiat olisivat SM tason kilpailuissa kunnossa, eli eivät, mutta kun en tuolla ollut kuin katsojana niin eihän asia kai minulle kuulu.
Pessimisti ei pety koskaan
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja Jani »

Avatar
BlackWolf
Viestit: 46
Liittynyt: Pe 07 Tammi 2011, 23:04
Oikea nimi: Elmo Lampela
Seura: Willimiehen Disc Golf

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja BlackWolf »

Mä toivon että tää oli sarkastinen kommentti. Mä voin kuvitella kun joku Seppo Paju vetää uribägii esiin vuonna 2020, jossain kisassa samalla kun 1000 ihmistä seuraa sitä ja se 200 000 TV:n kautta.

Toki tuo tilanne kuvaus on absurdi ja Sepon valitsin tähän vain esimerkiksi, ei mitään pahaa hänen suuntaansa. Mutta jos tuo on joskus tavoitteena, siis tuo näkyvyys, niin miksi tarvii aina tehdä asiat sen hankalan kautta? Eiks olisi fiksumpaa ensin laittaa ne taustat kuntoon, varsinkin ne osa-alueet mitkä ja mitä voidaan helposti parantaa, eikä sit vasta kun ollaan tuollaisessa tilanteessa niin opita kantapään kautta.

Jostain syystä maratooni kestää nykysin reilun 2 tunnin luokkaa ja nekin pääsee vessaan kesken kisan, nopeetemposessa lajissa, mutta 3 tunnin hitaammassa lajissa ei päästä. Pissaa pulloon, tai lasettele reisille perskule!
Viimeksi muokannut BlackWolf, Ma 06 Elo 2012, 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: Frisbeegolfin SM 2012 presented by Innova

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

BlackWolf kirjoitti:Mites tää asia hoidettiin kärkipoolissa kun mukana oli kokoajan sen 100 ihmistä, en tiedä, pidätettiin?

En minä tiedä, ehkä tämä on vain turhaa valitusta, mutta minua ihmetyttää vuonna 2012, jolloin ihan laissa on virtsaaminen julkisella paikalla kielletty,
En minäkään tiedä miten toimittiin, mutta ketään ei ainakaan pidätetty.
Eikä se virtsaaminen yleiselläkään paikalla ole laitonta, kunhan ei muita häiritse tai vaaranna. En usko, että se pusikon takana käyminen täyttää noita kriteerejä.
Vastaa Viestiin