Ostan: P2 D-line

Yksityishenkilö voi jättää myynti-, osto- tai vaihtoilmoituksia frisbeetarvikkeista

Valvoja: HALLITUS

Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Ostan: P2 D-line

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Ostan käytettyjä P2-kiekkoja D-linen muovilla. Saa olla hakattujakin ja mutkalla, ei haittaa.

Sellainen ehto on, että Psycho-tekstillä stämpättyjä en tarvitse.

Pistäpä YV:tä jos haluat huonokuntoisistakin P2-kiekoista eroon.
MikkoS
Viestit: 297
Liittynyt: Ma 25 Loka 2010, 11:21
Oikea nimi: Mikko Setälä

Re: Ostan: P2 D-line

Viesti Kirjoittaja MikkoS »

Mahtaako Psycho stämpätyt olla jollain tavalla huonompia? Pitäisköhän itsekin välttää niitä...
Huomaan heti putterin irrotessa kädestä, että "aha, tuonneko olinkin menossa" - roberd
jagii
Viestit: 47
Liittynyt: To 21 Tammi 2010, 18:49
Oikea nimi: Riku Anttila
Seura: Vampulan urheilijat
Paikkakunta: Turku

Re: Ostan: P2 D-line

Viesti Kirjoittaja jagii »

MikkoS kirjoitti:Mahtaako Psycho stämpätyt olla jollain tavalla huonompia? Pitäisköhän itsekin välttää niitä...
Eine mitää huonompii oo, se o sitä hifistelyy ;-)
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ostan: P2 D-line

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Joo ei ne oo huonompia, ei siitä ole kyse. En vain halua, että kiekossani lukee mitään mielenterveydellisiin ongelmiin viittavaa, mitä sitten voi lueskella samalla kun kiessi kusee surkeen pääkopan vuoksi.
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9130
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: Ostan: P2 D-line

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

Jaani kirjoitti:Joo ei ne oo huonompia, ei siitä ole kyse. En vain halua, että kiekossani lukee mitään mielenterveydellisiin ongelmiin viittavaa, mitä sitten voi lueskella samalla kun kiessi kusee surkeen pääkopan vuoksi.
Mun mielestä se stämppi on niin hieno, että kirjotin nimeni niiden kanteen isolla tussilla vasurilla. Nyt mulla on iso kasa komeita Psycho-Tapaneita bägissä ja putti toimii.
Jyrmy
Viestit: 24
Liittynyt: La 28 Tammi 2012, 17:04
Oikea nimi: Jyri Salminen

Re: Ostan: P2 D-line

Viesti Kirjoittaja Jyrmy »

Tapanote kirjoitti:
Jaani kirjoitti:Joo ei ne oo huonompia, ei siitä ole kyse. En vain halua, että kiekossani lukee mitään mielenterveydellisiin ongelmiin viittavaa, mitä sitten voi lueskella samalla kun kiessi kusee surkeen pääkopan vuoksi.
Mun mielestä se stämppi on niin hieno, että kirjotin nimeni niiden kanteen isolla tussilla vasurilla. Nyt mulla on iso kasa komeita Psycho-Tapaneita bägissä ja putti toimii.
:D:D
Vastaa Viestiin