Frisbeepoint-tour 2012

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Nina
Viestit: 270
Liittynyt: La 10 Loka 2009, 11:42

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja Nina »

Kuulostaa sille, että Katin pisteet on laskettu niin kuin ProTourilla lasketaan naisten-sarjassa...
hece
Viestit: 107
Liittynyt: La 09 Loka 2010, 14:18
Oikea nimi: Henrik Martikainen
Seura: Jyväskylän liitokiekkoilijat
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja hece »

Onhan tuolla sarjan pisteissä muitakin virheitä. Mm. Lassi Hakulinen on tuloksissa kahteen kertaan. Näköjään hänellä on kaksi tunnusta kisakoneessa, ja eri kisoissa ilmottu eri tunnuksilla.
Noukka
Viestit: 1066
Liittynyt: Su 01 Loka 2006, 20:35

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja Noukka »

Kisakone ei ole erehtymätön, vaikka nyt kun siitä hieman pääsi jyvälle, niin melko mainio kapistushan tuo taitaa olla pienine puutteineenkin. :wink:
SHM
Viestit: 28
Liittynyt: To 19 Huhti 2012, 20:39
Oikea nimi: Soile Mutikainen
Seura: Disc Golf Hyvinkää

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja SHM »

Nina kirjoitti:Kuulostaa sille, että Katin pisteet on laskettu niin kuin ProTourilla lasketaan naisten-sarjassa...
Siltähän tuo näyttää. Pikasesti katoin, et kuitenkin miesten pistesysteemi näytti samalta pro ja am sarjoissa.
Avatar
Tee8mu
Viestit: 1842
Liittynyt: Su 18 Touko 2008, 12:25
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

Sarjatilanne kunkin sarjan osalta tarkistettuna löytyy Tourin sivuilta:

http://frisbeeliitto.fi/frisbeepoint-tour/sarjatilanne/


Jos virheitä, ilmoitelkaa, kukin on kuitenkin perillä omista sijoituksistaan ja pisteistään...

EDIT:

Muistin virkistykseksi: Sarjan yhteispisteisiin lasketaan kolme parasta osakilpailua neljästä.

Palkintojenjako suoritetaan pokaalien osalta Lahden kisan jälkeen. Jos ette pääse paikalle ja olette kolmen parhaan joukossa, ilmoitelkaa minulle päin niin sovitaan toimituksesta.
Avatar
Tee8mu
Viestit: 1842
Liittynyt: Su 18 Touko 2008, 12:25
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

Tee8mu kirjoitti:Sarjatilanne kunkin sarjan osalta tarkistettuna löytyy Tourin sivuilta:

http://frisbeeliitto.fi/frisbeepoint-tour/sarjatilanne/


Jos virheitä, ilmoitelkaa, kukin on kuitenkin perillä omista sijoituksistaan ja pisteistään...

EDIT:

Muistin virkistykseksi: Sarjan yhteispisteisiin lasketaan kolme parasta osakilpailua neljästä.

Palkintojenjako suoritetaan pokaalien osalta Lahden kisan jälkeen. Jos ette pääse paikalle ja olette kolmen parhaan joukossa, ilmoitelkaa minulle päin niin sovitaan toimituksesta.

Tilanne päivitetty, eli lopulliset pisteet laskettu ja päivitetty sivulle.
vaahis
Viestit: 154
Liittynyt: Ti 21 Syys 2010, 19:29
Oikea nimi: Juho Vähätalo
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja vaahis »

koska sitä fyrkkaa jaetaan? vai saako tokasta sijasta mitään?
B_Spenser
Viestit: 69
Liittynyt: La 06 Helmi 2010, 23:51
Oikea nimi: thomas mykkänen

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja B_Spenser »

Kolmelle parhaalle pokaalit ja parhaiten sijoittuneille rahabonuksia, sanoo säännöissä. Itse sijoituin sijalle 7, saako sillä rahabonuksia, jos saa rahaa niin menee amatööri status, mitä en halua.
hilippa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 14 Helmi 2011, 11:13
Oikea nimi: Lassi Salminen
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja hilippa »

B_Spenser kirjoitti:Kolmelle parhaalle pokaalit ja parhaiten sijoittuneille rahabonuksia, sanoo säännöissä. Itse sijoituin sijalle 7, saako sillä rahabonuksia, jos saa rahaa niin menee amatööri status, mitä en halua.
Nehän on SFL:n jakamia bonuksia, ei kilpailun rahapalkintoja, eikä niitä PDGA:lle kai ilmota, eli mun järkeni mukaan ei pitäis mennä status...
vaahis
Viestit: 154
Liittynyt: Ti 21 Syys 2010, 19:29
Oikea nimi: Juho Vähätalo
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja vaahis »

hilippa kirjoitti:
B_Spenser kirjoitti:Kolmelle parhaalle pokaalit ja parhaiten sijoittuneille rahabonuksia, sanoo säännöissä. Itse sijoituin sijalle 7, saako sillä rahabonuksia, jos saa rahaa niin menee amatööri status, mitä en halua.
Nehän on SFL:n jakamia bonuksia, ei kilpailun rahapalkintoja, eikä niitä PDGA:lle kai ilmota, eli mun järkeni mukaan ei pitäis mennä status...
Kyllähän viime vuonnakin meni amatööri status jos otti sarjan sijotuksesta rahaa vastaan.
hilippa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 14 Helmi 2011, 11:13
Oikea nimi: Lassi Salminen
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti:

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja hilippa »

vaahis kirjoitti:
hilippa kirjoitti:
B_Spenser kirjoitti:Kolmelle parhaalle pokaalit ja parhaiten sijoittuneille rahabonuksia, sanoo säännöissä. Itse sijoituin sijalle 7, saako sillä rahabonuksia, jos saa rahaa niin menee amatööri status, mitä en halua.
Nehän on SFL:n jakamia bonuksia, ei kilpailun rahapalkintoja, eikä niitä PDGA:lle kai ilmota, eli mun järkeni mukaan ei pitäis mennä status...
Kyllähän viime vuonnakin meni amatööri status jos otti sarjan sijotuksesta rahaa vastaan.
Aijjaa
Avatar
Tee8mu
Viestit: 1842
Liittynyt: Su 18 Touko 2008, 12:25
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

B_Spenser kirjoitti:Kolmelle parhaalle pokaalit ja parhaiten sijoittuneille rahabonuksia, sanoo säännöissä. Itse sijoituin sijalle 7, saako sillä rahabonuksia, jos saa rahaa niin menee amatööri status, mitä en halua.
Ei saa 7. sijasta mitään, joten ei tarvitse miettiä asiaa.
koska sitä fyrkkaa jaetaan? vai saako tokasta sijasta mitään?


Kärsivällisyyttä pyydän. Asiat järjestyvät kyllä...

Toisesta sijasta sentään saa rahaa, muttei kannata odottaa etelänmatkoja tms.

Tänä vuonnahan tilanne oli se, että itse kisoista ei mennyt latiakaan mihinkään kokonaispottiin, joten nyt jaamme täysin irralliset pienet bonukset noin 1-3 parhaalle, sarjasta riippuen.

EDIT: ja kyllä asia tehdään niin, että palkinnot saa rahana jos haluaa, mutta tällöin "Joutuu" proksi. ja jos ei halua saa funny moneyna
Avatar
Tee8mu
Viestit: 1842
Liittynyt: Su 18 Touko 2008, 12:25
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

Frisbeepoint Tourin palkintobonukset menevät vuonna 2012 seuraavanlaisesti, kiitokset kärsivällisyydestä.

FA1
1. Soile Mutikainen 35€

MA1
1. Mikko Laihonen 110€
2. Juho Vähätalo 70€

MA2
1. Henri Perälä 70€
2. Antti Koivula 55€
3. Jukka-Pekka Ruusila 35€

MJ1
1. Jukka-Pekka Pulakka 50€
2. Otto Järvinen 25€

Palkinnot tullaan maksamaan Frisbeepointin lahjakortteina, paitsi Juho Vähätalolle joka nousee MA1 sarjasta ensi vuodeksi avoimeen sarjaan.

Kyseiset henkilöt voisivat lähettää minulle sähköpostiosoitteensa [teemal(miuhmauh)suomi24.fi] ja Juho lisäksi tilinumeron, niin saadaan asia hoidettua eteenpäin.
vaahis
Viestit: 154
Liittynyt: Ti 21 Syys 2010, 19:29
Oikea nimi: Juho Vähätalo
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja vaahis »

hiphei!
protoni
Viestit: 219
Liittynyt: Ma 15 Tammi 2007, 13:04
Paikkakunta: Helsinki

Re: Frisbeepoint-tour 2012

Viesti Kirjoittaja protoni »

Palkintojen saajien emailit lienevät kaikki Frisbeepointin tiedossa, joten kun saadaan komento liitolta palkinnot menevät maksuun.

terv. toni
Vastaa Viestiin