EM 2012

Keskustelua Major- ja EuroTour-tasoisista sekä muista ulkomailla järjestettävistä kisoista.

Valvoja: HALLITUS

monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja monster »

mä en kehuis kisajärjestäjiä. ei mitään apua saanut kun kyselin et missä on lääkäri ja mistä sais lääkettä ja annettiin lopulta täysin väärää tietoa. sitten spottereitten toiminta aivan idioottimaista!!!!! annetaan heittolupa seuraavalle poolille kun edellinen pooli vielä puttaa tai on korilla.eilen sain 2 osumaa rundilla kun olin korilla!!!!!! ob-alueet merkattu surkeesti myös. ekalla rundilla olin eka heittäjä ja skoret tuotiin mulle kun olin lähestymässä jo koria kohti ja skoret oli ilman kansiota jailman kynää ja vettä ripotteli taivaalta jo silloin.todettiin vaan et käy ite hakeen kynä toimistosta,silleen...muuten sit kait ihan jees kisat
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Milloin sä Ville oot mitään kehunut :D

Henkinen peli. Fokus omassa tekemisessä ja kaikki on hauskempaa. Teemu on mun uus idoli.

Tsemppiä vaan kaikille vikalle rundille.
foorumipurnaaja
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja monster »

heh joo. Teemu painaa niin kovaa settiä ettei se edes huomaa "pieniä" haittapuolia kisoissa.
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja Jaani »

monster kirjoitti:heh joo. Teemu painaa niin kovaa settiä ettei se edes huomaa "pieniä" haittapuolia kisoissa.
Silloin kun peli sujuu, on kaikki asiat kunnossa. Bensan hintakin on kohdallaan jos putti kulkee.
Avatar
Tee8mu
Viestit: 1842
Liittynyt: Su 18 Touko 2008, 12:25
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

Jaani kirjoitti:
monster kirjoitti:heh joo. Teemu painaa niin kovaa settiä ettei se edes huomaa "pieniä" haittapuolia kisoissa.
Silloin kun peli sujuu, on kaikki asiat kunnossa. Bensan hintakin on kohdallaan jos putti kulkee.
Onneks tankkaan E85:sta joka ei maksa kun euron litra :)

No joo onhan se kivempaa kun oma peli kulkee, ei siinä mitään. Kyllähän jotkut asiat ois voinut hoitaa paremminkin, mut pääsääntöisesti kaikki on ihan ok. Osa spottereista on ihan perus mut osalla ei oikein oo käsitystä asioista.

Ja eipä sitä nyt viitsi alkaa kaivamalla kaivamaan huonoja puolia, varsinkin kun pelikin kulkee :D
AMA
Viestit: 1120
Liittynyt: Ke 29 Elo 2007, 17:36
Oikea nimi: Markus Mäntylä
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Tampere

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja AMA »

Kisat on ollu ihan positiivinen yllätys, turhaan tuli dissattua etukäteen. Muutamia erikoisuuksia lukuunottamatta rata on kiva, järjestelyt hyvät ja ilmakin mukavan lämmin. Mikäs täällä pelaillessa. Väittäisin jopa paremmin järjestetyksi, mitä tän vuoden SDGO, jossa oli vaikea tietää olevansa majorissa. Täällä sentään on spottereita, vaikkakin välillä ovat vähän caffella. Bonuksena kaikki on myös kompaktissa paketissa, majoitus, rata, ravintolat ja kauppa kaikki samalla tontilla.
"play for show, work for dough" -Lloyba
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Hienoa. Palautteen antaminen näköjään joskus kannattaa. Nyt tuli päälle siellä. Viisi mitalia on tultava.
foorumipurnaaja
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Mastereiden meininki käy jännäksi. Tuleeko voittaja kakkospoolista?
foorumipurnaaja
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja monster »

näis kisoissa vedettiin palkintorahat jo etukäteen kisajärjestäjien taskuun...huh huh
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja Jani »

Vaikuttaa omituiselta, ettei mitaleista pelata sudaria tasatuloksien kesken. Mielestäni yhtä monta heittoa heittäneet ovat yhtä hyviä huolimatta siitä, minä päivinä meni hyvin tai sitten ei. Onko tuo jokin sääntö, td:n valittavissa oleva käytäntö vai mikä?
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Onnittelu Euroopan mestari Markku Tohnille senior grandmaster divisioonan viemisestä! Artulla oli hyvä taistelu pronssista avoimessa, parempi onni ensi kerralla. Noin isojen kisojen neljäs sija ei ole häpeä, joten onnea!
Viimeksi muokannut jiiärrä, La 18 Elo 2012, 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Jani kirjoitti:Vaikuttaa omituiselta, ettei mitaleista pelata sudaria tasatuloksien kesken. Mielestäni yhtä monta heittoa heittäneet ovat yhtä hyviä huolimatta siitä, minä päivinä meni hyvin tai sitten ei. Onko tuo jokin sääntö, td:n valittavissa oleva käytäntö vai mikä?
PDGA:n ohjeistuksissa vain voittaja ratkaistaan. Mutta palkintopokaaleista voidaan käydä sudari erikseen. Ehkäpä kaikki kolmannet sijat saavat sitten pystin tai mitalin. Mutta hei, nämä on EM-kisat, ymmärretään heitä, vaika Teemun mukaan ovatkin huippukisat ja kaikki mallillaan :wink:

monster, kerropa lisää, jos viitit.
jiiärrä
Viestit: 919
Liittynyt: To 20 Elo 2009, 21:41
Oikea nimi: Janne Räsänen
Seura: Talin Tallaajat

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja jiiärrä »

Ei kuullosta ihan hyvältä rahasotkut. Ehkä tuollaiset asiat olisi parasta käsitellä julkisuuden sijaan liiton sisäisesti. Noin Sandströmien Talin tapauksesta kokemusta saaneena monella tuntuu olevan paljon mielipiteitä, vaikkei ole faktoja. Mä en tiedä mitään Brittilästä, joten paha on lähteä asiaa retostelemaan. Ja jos se menee julkiseksi torikokoukseksi, voi tulla taas paljon viihdettä :-D
Avatar
zaia
Viestit: 5445
Liittynyt: To 12 Tammi 2006, 13:24
Oikea nimi: Saija Lehto
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Helsinki

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja zaia »

Huomautan ettei liitolla ole mitään tekemistä EM-kisojen palkintojen kanssa joten saahan niistä purnata jos on purnattavaa.
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Re: EM 2012

Viesti Kirjoittaja monster »

jotenkin omituista et esim avoimen voittaja kuittas 420;););)!!!!
ja kymmenes sija tyyliin satasen. eurotoureillakin ollut paremmat massit,esim tali openissa muistaakseni. ja senioreissa oli vissiin 4 tasatulosta pronssista ja sit katottiin kellä oli paras neljäs kierros ja sitten katottiin kellä oli paras kolmas rundi kun neljännellä rundilla oli pari samaa tulosta,eli yks kaveri sit vai sai pystin. muista rahasijoista ei puhuttu sanallakaan vaikka 33prossaa sai hiluja. mun mielestä näissä kisoissa monen moni asia! huono spotteri on hengenvaarallinen jos antaa heittoluvan kun jengi vasta puttaa esin jollain reilun 100metrin väylällä,huh huh. kolmannella rundilla oli monta vaaran paikkaa ja vielä eri spottereitten toimesta
Vastaa Viestiin