SFL:n tulevaisuuskyselyn 2012 tulokset

Keskustelua frisbeegolfista

Valvoja: HALLITUS

az_kip
Viestit: 1283
Liittynyt: Ma 04 Elo 2008, 11:24
Oikea nimi: Kiril Häyrinen
Seura: Raaseporin Korilla

SFL:n tulevaisuuskyselyn 2012 tulokset

Viesti Kirjoittaja az_kip »

Suomen Frisbeeliiton tulevaisuuskysely suoritettiin lomakekyselynä. Se lähetettiin sähköpostitse kaikille Suomen Frisbeeliiton ja sen jäsenseurojen henkilöjäsenille. Vastausaikaa oli 19.7.-26.8.2012. Kyselyyn vastasi 308 henkilöä (22%).

Tulokset voit ladata pdf-tiedostona: http://frisbeeliitto.fi/wp-content/uplo ... lokset.pdf
rosenjo
Viestit: 127
Liittynyt: To 10 Marras 2005, 13:53

Re: SFL:n tulevaisuuskyselyn 2012 tulokset

Viesti Kirjoittaja rosenjo »

sekin kysely tuli ja meni mutta ei jäsenseuroihin kuulumattomille, on se vaan vaikeaa nykypäivänäkin :?: ihmettelen :!:
t.jouko rosenqvist

ps. jaani tähän kyllä taas vastaa ja mä vastaan nyt jo niin tarvi sitten uudestaan kirjoitella, että HÖPÖHÖPÖ
az_kip
Viestit: 1283
Liittynyt: Ma 04 Elo 2008, 11:24
Oikea nimi: Kiril Häyrinen
Seura: Raaseporin Korilla

Re: SFL:n tulevaisuuskyselyn 2012 tulokset

Viesti Kirjoittaja az_kip »

rosenjo kirjoitti:sekin kysely tuli ja meni mutta ei jäsenseuroihin kuulumattomille, on se vaan vaikeaa nykypäivänäkin :?: ihmettelen :!:
t.jouko rosenqvist

ps. jaani tähän kyllä taas vastaa ja mä vastaan nyt jo niin tarvi sitten uudestaan kirjoitella, että HÖPÖHÖPÖ
Tämä kysely oli nimenomaan suunnattu SFL:n jäsenille, sen takia sitä ei yritettykään lähettää kenellekään muulle. Teknisestihän se olisi toki helppoa, niin kuin sanoitkin.

Maailmassa on paljon SFL:n kannalta mielenkiintoista tietoa, jota ei saada SFL:n jäseniltä. Tarkoitus on tämän pitkän kehitysprosessin aikana myös kerätä sitä, mutta nyt keskityimme jäsentemme tarpeisiin ja näkemyksiin.
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: SFL:n tulevaisuuskyselyn 2012 tulokset

Viesti Kirjoittaja Jaani »

rosenjo kirjoitti:sekin kysely tuli ja meni mutta ei jäsenseuroihin kuulumattomille, on se vaan vaikeaa nykypäivänäkin :?: ihmettelen :!:
t.jouko rosenqvist

ps. jaani tähän kyllä taas vastaa ja mä vastaan nyt jo niin tarvi sitten uudestaan kirjoitella, että HÖPÖHÖPÖ
Hyväksyn vastauksesi, että HÖPÖHÖPÖ, mutta huomautan, että olen lähettänyt tämän lomakkeen kaikille SFL:n jäsenille, mikä onnistuu nykypäivänä helposti sähköpostin välityksellä. Myös sinulle, tarkistin juuri. Sähköposti on lähtenyt 23.7.

Sille en valitettavasti voi mitään, jos jäsen ei päivitä yhteystietojaan SFL:lle, jotta saisimme sähköpostit myös perille jäsenillemme. Suosittelen tarkistamaan, onko tiedot osaltasi ajantasalla.
Vastaa Viestiin