PDGA ratings

PDGA-tiedotus ja -keskustelu.

Valvoja: HALLITUS

AMA
Viestit: 1120
Liittynyt: Ke 29 Elo 2007, 17:36
Oikea nimi: Markus Mäntylä
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Tampere

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja AMA »

tuminoid kirjoitti:Duh, olisivat tyytyneet vaan alustaviin sitten. Niissä ne kiessi oli 817, nyt 847. On muuten isoin heitto alustavien ja todellisten välillä mitä nähnyt.
Miten muut kiessit käyttäyty? Veikkaan että niissä ratingit laski. Väliaikasissa kun ratingit lasketaan erikseen jokaselle kierroksella ja lopullisissa yhteen. Ainoastaan, jos olosuhteet poikkeavat merkittävästi, saatetaan kierrosratingit laskea lopullisissakin kierroskohtaisesti. Esim EM-kisoissa ekan kiessin ratingit oli joku 20 pojoa paremmat kuin vikan kiessin ratingit, kun porukka oppi pelaamaan rataa paremmin loppua kohti. Lopullisissa kuitenkin kaikilta kiesseiltä sama. Tuo voisi osaltaan selittää noin isoa muutosta tuolla Karjaalla.
"play for show, work for dough" -Lloyba
Avatar
tuminoid
Site Admin
Viestit: 4063
Liittynyt: Ke 09 Kesä 2010, 13:45
Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
Seura: Karkkilan Frisbeegolfkerho
Paikkakunta: Nummela

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja tuminoid »

AMA kirjoitti:
tuminoid kirjoitti:Duh, olisivat tyytyneet vaan alustaviin sitten. Niissä ne kiessi oli 817, nyt 847. On muuten isoin heitto alustavien ja todellisten välillä mitä nähnyt.
Miten muut kiessit käyttäyty? Veikkaan että niissä ratingit laski. Väliaikasissa kun ratingit lasketaan erikseen jokaselle kierroksella ja lopullisissa yhteen. Ainoastaan, jos olosuhteet poikkeavat merkittävästi, saatetaan kierrosratingit laskea lopullisissakin kierroskohtaisesti. Esim EM-kisoissa ekan kiessin ratingit oli joku 20 pojoa paremmat kuin vikan kiessin ratingit, kun porukka oppi pelaamaan rataa paremmin loppua kohti. Lopullisissa kuitenkin kaikilta kiesseiltä sama. Tuo voisi osaltaan selittää noin isoa muutosta tuolla Karjaalla.
Toka laski about 15 pojoo ja kolmas about 10.
Avatar
tuminoid
Site Admin
Viestit: 4063
Liittynyt: Ke 09 Kesä 2010, 13:45
Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
Seura: Karkkilan Frisbeegolfkerho
Paikkakunta: Nummela

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja tuminoid »

Koskas muuten am/pro status muuttuu PDGA:lla asti? Suomen amatöörien top10:ssa viidellä on rahaa otettu jo keväällä ja am-status vieläkin.
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

tuminoid kirjoitti:Koskas muuten am/pro status muuttuu PDGA:lla asti? Suomen amatöörien top10:ssa viidellä on rahaa otettu jo keväällä ja am-status vieläkin.
On muuten itse asiassa kahdeksalla mun laskujen mukaan. Mä laitoin siitä erikseen viestiä jo PDGAle. Niitä korjaillaan siellä käsipelillä, mutta joitakin päässyt menemään ohi =D
Avatar
tuminoid
Site Admin
Viestit: 4063
Liittynyt: Ke 09 Kesä 2010, 13:45
Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
Seura: Karkkilan Frisbeegolfkerho
Paikkakunta: Nummela

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja tuminoid »

Tapanote kirjoitti:
tuminoid kirjoitti:Koskas muuten am/pro status muuttuu PDGA:lla asti? Suomen amatöörien top10:ssa viidellä on rahaa otettu jo keväällä ja am-status vieläkin.
On muuten itse asiassa kahdeksalla mun laskujen mukaan. Mä laitoin siitä erikseen viestiä jo PDGAle. Niitä korjaillaan siellä käsipelillä, mutta joitakin päässyt menemään ohi =D
Ne oli muutaman korjannu jo sitten päivityksen jälkeen, 10 minuuttia sitten niitä oli enää 5.
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

tuminoid kirjoitti: Ne oli muutaman korjannu jo sitten päivityksen jälkeen, 10 minuuttia sitten niitä oli enää 5.
Näköjään! Eilen oli vielä Liitti, Malmelin, Rosenqvist, Nirkkonen ainakin amatöörejä =D
Avatar
tuminoid
Site Admin
Viestit: 4063
Liittynyt: Ke 09 Kesä 2010, 13:45
Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
Seura: Karkkilan Frisbeegolfkerho
Paikkakunta: Nummela

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja tuminoid »

Sama rumba naisille, ainakin neljällä rahaa otettuna. Amatöörinaisien määrä tippuu iloisesti alle kymmeneen :)
Avatar
Tee8mu
Viestit: 1842
Liittynyt: Su 18 Touko 2008, 12:25
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Seura: Nokian frisbeeseura
Paikkakunta: Nokia

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

Tapanote kirjoitti:
tuminoid kirjoitti: Ne oli muutaman korjannu jo sitten päivityksen jälkeen, 10 minuuttia sitten niitä oli enää 5.
Näköjään! Eilen oli vielä Liitti, Malmelin, Rosenqvist, Nirkkonen ainakin amatöörejä =D

Täysin amatöörejä! :D
crife
Viestit: 59
Liittynyt: Su 05 Loka 2008, 20:11
Paikkakunta: Karjaa

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja crife »

Ite oon viel amatööri vaik otin massia huhtikuussa... Käsittääkseni ne muuttais ne aina vuoden alussa, tiiä sitten
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

crife kirjoitti:Ite oon viel amatööri vaik otin massia huhtikuussa... Käsittääkseni ne muuttais ne aina vuoden alussa, tiiä sitten
Kyllä ne pitäis muuttua aina heti. Brian Hoenigerin kans siitä nyt viestitellyt ja korjaavat asian.
Suvi
Viestit: 193
Liittynyt: Ti 02 Elo 2011, 20:45
Oikea nimi: Suvi Rovio
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Tampere

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja Suvi »

Mä oon vieläkin PDGA:n mielestä mies :-)
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

Mitenkäs tuo Perämeri Open? Ei ole näkynyt PDGA:n listoilla missään vaiheessa.
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

tumpsi kirjoitti:Mitenkäs tuo Perämeri Open? Ei ole näkynyt PDGA:n listoilla missään vaiheessa.
Eri nimellä siellä: http://www.pdga.com/tournament_results/98075
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

Ja uutta pukkaa. http://www.pdga.com/player-ratings-search

Suomessa nyt 13 yli tonnin pelaajaa, ja 21 yli 990.
Avatar
tuminoid
Site Admin
Viestit: 4063
Liittynyt: Ke 09 Kesä 2010, 13:45
Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
Seura: Karkkilan Frisbeegolfkerho
Paikkakunta: Nummela

Re: PDGA ratings

Viesti Kirjoittaja tuminoid »

Tapanote kirjoitti:
crife kirjoitti:Ite oon viel amatööri vaik otin massia huhtikuussa... Käsittääkseni ne muuttais ne aina vuoden alussa, tiiä sitten
Kyllä ne pitäis muuttua aina heti. Brian Hoenigerin kans siitä nyt viestitellyt ja korjaavat asian.
Vieläkin oli 4-5 prota amatööreissä ja naisissakin pari. Ei tää ny PDGAn päässä mee ku Strömsössä.
Vastaa Viestiin