Kenkää ja kiekkoo!!

Yksityishenkilö voi jättää myynti-, osto- tai vaihtoilmoituksia frisbeetarvikkeista

Valvoja: HALLITUS

hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Kenkää ja kiekkoo!!

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Olisi tarkoitus pitää Rajamäen karvalakki kisan yhteydessä pienimuotoinen väykän kiakkokirpputori. Eli myytävänä olisi kai inhimilliseen hintaan enemmän ja vähemmän kuluneita golfkiekkoja. En tähän ala listaa tekemään, kun en edes tiedä missä mun lätyt tällä hetkellä luuraa, mutta jahka ne jostain löydän, niin panen ne myyntiin.
Mulla on myös Reebokin valko/mustat amerikanfutiskengät kokoa 42,5. Niitten myyntihinta kaupassa on ollut 119e, ja voisin luopua niistä hintaan 40e.
Kengät ovat uudet, elikkästen täysin käyttämättömät.
Mulla oli tarkoitus käyttää niitä frisbeegolf kisoissa, koska futiskenkää korkeampi varsi, ja varsin pitävän näköisen pohjan ansiosta, ne olisivat varmaankin ihan käyttökelpoiset jalkineet liukkaalla nurmialustalla.
Musta kuitenkin tuntuu ettei mun kisatahdilla kengille olisi kovin kovaa käyttöä, joten jos sellaisia kaipaat, niin ota yhteyttä.
Sopivat kai muuten hyvin ultimateen?

-väykkä-
Ile
Viestit: 23
Liittynyt: Ma 29 Tammi 2007, 15:03

kengistä

Viesti Kirjoittaja Ile »

mä voisin olla kiinnostunu noista kengistä. onko nämä samat mitä discmanian sivuilla on myyty vai jotain muuta mallia?

Ilari
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Moro!
En tiedä onko tätä mallia myyty Discmaniassa, tuskin.
Laatikossa lukee vaan Blaze m mid promo ja authentic football.

-väykkä-
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Kurkistin tonne Discmanian sivuille, ja ei kenkäni ole samat kun siellä on/oli myytävänä. Kengän muotoilu varmaan pitkälti sama, mutta väritys erilainen etu-ja taka osa valkoinen, keskusta musta.
-väykkä-
Ile
Viestit: 23
Liittynyt: Ma 29 Tammi 2007, 15:03

Viesti Kirjoittaja Ile »

Vois tehdä vaikka niin, että ota ens kerran mukaan kun olet tulossa johonkin kilpailuun tms minne satutaan molemmat ja katsotaan jos tehdään kaupat. Jos vain sopii jalkaan ja tuntuu hyvältä niin ostan ne pois.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Näin me tehdään.
Mun kisa tahti on kuitenkin verkkainen, mutta kyllähän ne kengät mulla pysyy, jos niitä ei kukaan tule hakemaan.
Kengät ovat näytillä ainaskin rajamäen karviskisan yhteydessä, ja saattaa olla että osallistun myös Nummelan karviskisaan, voin ottaa ne sinnekin mukaan.

-väykkä-
Vastaa Viestiin