EM-kilpailut 2008, Söhnstetten, Saksa, 25.-31.8.2008

Keskustelua kotimaisista, SFL:n alaisista kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Jaani Länsiö kirjoitti:Mitäs porukkaa on lähdössä Munchenin kautta, ja mahtuuko autoihin enää mukaan? Frankfurtiin meno ei enää näillä hinnoilla kannata ollenkaan, joten itse suunnittelen Munchenin -lentoa.
Lähtö maanantaina 25.8 13.15. Paluu viikkoa myöhemmin 1.9 kello 9.00

Minä, Anne, Käpä ja Ilkka.

Juha liittyy porukkaan jos saa paikan. Nalle on myös suunnitellut lentoa Munchenin kautta.

Autoja otetaan sen mukaan kuinka monta kyytiä tarvitsevaa pörrää kentällä 25.8. Kaikille järjestyy varmasti kyyti.
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Kyytien järjestymisestä ulkomaanreissulla on valitettavasti myös toisenlaista kokemusta, joten siksi kyselen ajoissa näitä autokuntia, jotta yllätykset minimoitaisiin.

Aiotaanko vapautuvia paikkoja jakaa sitä mukaa kun niitä tulee, vai jaetaanko nämäkin paikat vasta oulun jälkeen, jolloin on jo myöhäistä ostaa edes kohtuuhintaisia lentolippuja, ja ilmoittautuminen on käsittääkseni ummessa?
JussiL
Viestit: 501
Liittynyt: Ti 12 Huhti 2005, 7:40
Oikea nimi: Jussi Lindberg

Viesti Kirjoittaja JussiL »

Jos nyt joukkueseen nimetyistä joku paikastaan vielä luopuu, niin se pyritään antamaan välittömästi seuraavana listalla olevalle. Liiton asettama takaraja osallistumismaksun maksamisellehan on tämän kuun loppu ja sitten tiedotamme mahdollisista muutoksista.

Liitto tulee maksamaan osallistumismaksut kaikkien Suomelle myönnettyjen paikkojen osalta. Siis myös nämä kolme Oulussa jaettavaa. Näin tehtynä paikat pysyvät suomalaisilla ja niihin on mahdollista tehdä muutoksia toukokuun alun jälkeenkin.
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Tutkapari Fyhr-Länsiö lähtee matkaan joskus todella aikaisin maanantaina 25.8 Müncheniin, lentokoneella. Paluu on päivätty 1.9 joskus iltapäivällä Münchenistä, lentokoneella.

Odotellaan kentällä mielellään suuntaan jos toiseenkin, mikäli autokyydit on siitä kiinni.

Majoitusta kyseltiin Naturfreundehausista, ja siellähän pienin huone oli 3 hengen huone, joten mukaan mahtuu vielä yksi reipas frisbeeaktiivi.

l
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Moro!

Mitenkäs majoitusasiat on porukalla hallussa?

Naturfreundehaus on täynnä. Lähetin sinne kysymyksen, että onko mahdollista jonottaa, mikäli tulee peruutuksia, ja sain vastaukseksi edellisen sähköpostin vastauksen, noin fonttikoolla 24 "NO ROOMS MORE FREELY!" Luulenpa, että siellä on asiantuntevaa asiakaspalvelua ja mukava henkilökunta :shock: (puhumattakaan englanninkielentaidosta).

Vai onko ainoa oikea vaihtoehto tuo Sporttihotelli Bartholomä? Siellä ois ainakin sauna ja pääsis pumppaamaan kierrosten välissä, että kanuuna ois kunnossa ainakin.

Muutenhan alueella ei ollut kuin aika kalliita hotelleja, ja nekin aika kaukana radoista, kaiketi.
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Jaani Länsiö kirjoitti:Moro!

Mitenkäs majoitusasiat on porukalla hallussa?
Suurimmalla osalla joukkueeseen nimetyistä asiat tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän vaiheessa liittyen lentoihin ja majoitukseen.

Minä, Käpä, Anne ja ilmeisesti alla oleva Frankfurtin porukka ollaan Bartholomäs. Majoitus on varattu meillä ajalle ma-su. Muista ei ole mitään tietoa.

Lentokuviosta tiedän seuraavaa:

Munichin kautta:

Maanantaina 25.8 13.15. Paluu viikkoa myöhemmin 1.9 kello 9.00

Minä, Anne, Käpä ja Ilkka.

Jaani ja Miko samat päivät, kellon ajat jotain muuta.

Frankfurt

Lähtö maanantaina 25.8 klo.06.40 ja paluu 1.9 klo.19.10

Ville, Jenni, Kalle, Jalle ja Ilari
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Ohessa lisävaihtoehtoja majoitukseen:

http://www.wsca.de/discgolf/albuchopen/lodging.php
Hartsa
Viestit: 136
Liittynyt: To 08 Maalis 2007, 12:12

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

Niinpä tolleen mä ajattelin että tossa EM-KISA jutussa voi käydä miltä e nyt näyttää !Elikä kun mennään niin sanotuissa "kaverit"tilataan matkat ja majoitukset MEILLE niin voipi olla että kaikki lähtijät ei jostakin syystä ole tervetulleita tiettyihin "kaveri"porukoihin!?Mun mielestäni jos kerran mainostetaan MAAJOUKKUETTA johon pelaaja on valittu niin silloin pitäisi myös pyrkiä matkustamaan/majoittumaan MAAJOUKKUEENA!?Tälläinen käsitys ainakin mulla on ja on ollut kun olen aikanani "nuorempana"ollut useammassakin lajissa mukana niin pelaajana kuin järjästäjänä.Eli mielestäni liitossa voisi olla joku/jotkut henkilöt jotka ottaisivat esim.selville lentoja/majoituksia ja esittäisivät niitä muutamaa vaihtoehtoja kisoihin valituille,jollonka voitaisiin mennä esim.1-2 ryhmässä kisapaikalle !Tämä on tietysti vain mun oma mielipiteeni mutta laitoin sen nyt kumminkin tänne jos se vaikka innostaisi joitakin kirjoittelemaan tästä asiasta.Tämä asia oli omalta kohdaltani aika ratkaiseva miksi peruin osallistumiseni kyseisiin EM-kisoihin mutta se oli mun oma ratkaisuni !LATITUDE on muuten paras kiekko terv.hartsa
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Kapteeni on kyllä ansiokkaasti tiedottanut lennoista, majoituksista ja kimppakyydeistä. Kaikki eivät liene valmiita maksamaan moninkertaista hintaa lennoista, kun nykyään on niin helppoa kotoa ostella halpoja matkoja. Niin, ja seuraaviin kisoihinhan kapteeni voidaan panna vaihtoon, jos kokeneempiakin matkanjärjestäjiä on tarjolla.
Avatar
Jaani
Viestit: 2858
Liittynyt: Ti 23 Tammi 2007, 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Tottahan toki asiat voisi hoitaa myös ns. seuramatkana, että varataan se 20 lippua tiettyyn koneeseen ja sieltä 5 autoa kisapaikalle ja samasta hotellista huoneet. Mun mielestä se olisi ihan ookoo, mutta moni kuitenkin matkustaa mieluusti omia reittejään ja asustaa budjettinsa mukaan. Käsittääkseni seurojen kisamatkalla usein yövytään koulussa, enkä ainakaan minä tällä kertaa halua viikkoa nukkua lattialla. Ja Pepe on hoitanut kapteenin hommat varsin tehokkaasti.

Joka tapauksessa varasin 4 hengen huoneen Sporttihotellista, vaikka tarjosivatkin sitä hintaan 33.80/yö/naamari. Onkohan niille ilmoitettu kisahinnoista? Mä ilmoitin ainakin, jos eivät kisajärjestäjät ole. Se voi olla, että käy belgiat ja hinta pompsahtaa yllättäen eikä huoneita olekaan...

Mä ymmärrän Hartsaa tossa porukan ulkopuolelle jäämisen pelossa. Ei tosiaan ole kiva huomata Munchenin kentällä, että ei mahdukaan mukaan autoon. Näin ei toivottavasti kenellekään käy!
Hartsa
Viestit: 136
Liittynyt: To 08 Maalis 2007, 12:12

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

. Niin, ja seuraaviin kisoihinhan kapteeni voidaan panna vaihtoon, jos kokeneempiakin matkanjärjestäjiä on tarjolla !! Näin kirjoitti JANI !! Hyvä Jani tollasta voi odottaa vain sulta eli toi oli tukaton juttu sillä mä en millään tavalla maininnut kapteenia enkä varsinkaan vaihtoa kehenkään toiseen henkilöön elikä jos et osaa lukea niin ota tukka pois silmiltä!!!!!!!!!!!! :twisted:
Avatar
tumpsi
Viestit: 735
Liittynyt: Ti 26 Kesä 2007, 15:24
Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
Seura: Tampereen Frisbeeseura
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tumpsi »

:mrgreen:
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Viesti Kirjoittaja Jani »

Myönnetään, cum laude -opinnot suomen kielessä eivät anna kykyjä ihan kaiken mongerruksen lukemiseen. Ja yläastetason vittuilulle olen immuuni, eli se siitä.

Petrille kiitokset siitä Lufthansa-vinkistä; toimii hyvin myös Alppimatkoilla!
poimis
Viestit: 2284
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 11:14
Oikea nimi: Sami Poimala
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja poimis »

Perinteisestihän SFL:ssä on se suuri ongelma, että maajoukkueen kapteeniksi, hallituksen jäseniksi, maajoukkueen huoltajaksi, yhteisten kyyditysten/majoitusten järjestäjiksi, kisojen järjestäjiksi ynnä muihin talkootöihin on niin paljon hakijoita, että kaikille halukkaille ja kyvykkäille jäsenille ei mitenkään löydy tekemistä. Pitänee tulevilla kausilla tiukentaa seulaa, että kenet hyväksytään mihinkin toimenkuvaan. Allekirjoittanut varmaan tiputtaa riman ensimmäisenä.
Avatar
KURKO
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 03 Heinä 2006, 13:42
Oikea nimi: Jani Karonen
Seura:
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja KURKO »

Nyt kyllä puhalletaan niin kovasti yhteen kuumaan hiileen lajin sekä yhteisen harrastuksen eteen, että tästä hiilestä kehittyy takuuvarma timantti. :lol:
| Frisbeegolffia vuodesta 1985 |
Vastaa Viestiin