NDGE 15 info

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

Bogeyman
Viestit: 14
Liittynyt: To 12 Maalis 2015, 3:57
Oikea nimi: Hannu Laine
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Bogeyman »

Penttalan tulos korjattu ja maine (toivottavasti) palautettu. Tänään ihmettelin miksi MPM:n pelaajat eivät olleet paremmuusjärjestyksessä ja sorttasin sarjan uudestaan. Virhe oli tullut varmaan eilen kun näpyttelin muiden väylätulokset taulukkoon, pahoittelut.

Jos muilla on korjattavaa, niin laittakaa sähköpostia minulle: unnah@dlc.fi

Hannu
plussathan on positiivinen asia, eikö niin?
Avatar
Ari
Viestit: 6705
Liittynyt: Ke 10 Tammi 2007, 11:57
Oikea nimi: Ari Penttala
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Nummela

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Ari »

Pahoittelut, että kävin asiaa tässä hoitamaan. Olisin voinut olla fiksumpi ja hoitaa asian yksityisesti.
Kiitos kuitenkin kunnian palauttamisesta. Maine on mikä on :)
Breas
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 06 Syys 2006, 23:04
Paikkakunta: Nummela

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Breas »

JaniS kirjoitti:Jos Väykkä saisit vielä kirjoitettua jutun kisoista kuvienkera niin ois tosi hienoa.
Itse en päässyt paikalle livenä kokemaan tätä niin juttuja ois tosi mukava lukea.
Facebookin välityksellä oli mukava katsella kuvia ja ihmisten fiiliksiä ja palaute mitä lukenut ollu todella mahtavaa ja monelle kokeneellekkin pelaajalle yksi uran kohokohtia.

Näin ulkopuolisena niin kisan aikaiseen tiedottamiseen ois voinut nakittaan jonkun. Nyt yritin moneen kertaan kisapäivän aikana etsiä tietoa niin ei löytynyt. Liitonkisakone käyttöön ja joku nappaileen kuvia ja lataamaan niitä facebookiin päivän aikana ja kirjoittaan fiilisjuttuja niin ois ollut upea seurata tapahtumaa niillä jotka ei paikalle päässeet.

Jos NDGE tulee ensi vuonna niin olen ehdottomasti mukana kisassa, jos vaan mahdun mukaan :)
Jeejee...

kuvasin finaali rundin. Videoo pukkaa ens viikolla, ehkä...
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja hyzer »

NDGE15 jälkipyykki!Kun sunnuntai aamuna olin vesisateessa ennen seitsemää purkamassa kisarataa, niin olisi luullut ottavan pattiin, mutta ei.Kokemus oli ennemminkin puhdistava.
Tunsin ylpeyttä siitä että NDGE15 kisa pelattiin liiallisuuksiin menneistä hehkutuksista sekä ansaituista ja vähän turhistakin kitinöistä huolimatta.
Olin ylpeä että täysin kokematon kisatoimiston väki hoiti tehtävänsä tunnollisesti loppuun asti, vaikka en ihan näin pitkää päivää heille luvannutkaan.
Olen ylpeä ja kiitollinen frisbee spiritistä kiekkolahjoitusten muodossa, teitte monta ihmistä onnelliseksi. Liiton hallitus osoitti hienolla tavalla mikä meininki lajissa on , kiitos Arsenal kiekosta ja kauniista sanoista, ja Juha se kiekko seuraa minua hautaan asti...on se vaan niin pirun hieno!
Olen kiitollinen TONILLE, MARKOLLE, NIKOLLE ja ARILLE ja golfkeskuksen väelle, ilman heidän kaltaisia ihmisiä tellus olisi aika paljon kurjempi planeetta asua.
Olen kiitollinen kaikille pelaajille jotka kaikesta huolimatta kisaan tulitte.
Olen ylpeä itsestäni, koska jaksoin hyvin pelata huonosti ja olisin pystynyt ja jaksanut pelata enemmänkin.
KIITOS KAIKILLE HUPIKISASSA OLLEILLE!
Kiitti Vilma hienoista kuvista, niitä näkee myöhemmin lisää sillä Markon NDGE facebookissa.
Palaute on ollut pääsääntöisesti oikein hyvää, mutta tietenkään kaikkia ei kisa miellyttänyt mutta sehän on luonnollista.
Golfaajien puolelta oli tullut vain positiivista palautetta, samoin klubin henkilökunnalta. Ravintolan henkilökuntakin kehui teitä!!!!
Kaikessa on kuitenkin kääntöpuolensa. Fakta on se että aikataulut kusi pahasti, ja päätön sekoiluni sai jo monet kaivamaan kännykästään valkotakkisten numeroa.. Rataa oltiin moitittu liian pitkäksi samoin väyliä järjettömiksi. Tottahan nuokin väitteet ovat, mutta mielestäni olen riittävän ajoissa ilmoittanut nuokin fasiliteetit ettei pitänyt ihan yllätyksenä tulla. En minäkään marathon juoksun jälkeen valita matkan pituutta, kyllähän se on jo tiedossa etukäteen että hiki tulee.
Huomenna aamutunteina soudellaan Hannun kanssa joutsenlammella ja katsotaan mitä haaviin jää. Kalavaleet voitte lukea tiistain tai keskiviikon aikana tältä samalta kanavalta.

NURMIJÄRVI DISCGOLF EXPERIENCE ON LOPULLISESTI HAUDATTU,
KIITOS KAIKILLE JOTKA OLETTE KISASSA JOSKUS MUKANA OLLEET!!!!!

" Mies tuli väylältä,
näyttäen väykältä,
arsenal kiekkoineen"



vai nouseeko haudasta 23.4 2016 entistä ehompi 2*18 väyläinen NDGE16?
Tapanote
Toiminnanjohtaja
Viestit: 9124
Liittynyt: To 10 Syys 2009, 8:44
Oikea nimi: Tapani Aulu
Seura: Tomoottajat Disc Golf
Paikkakunta: Turku

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Tapanote »

hyzer kirjoitti:Rataa oltiin moitittu liian pitkäksi samoin väyliä järjettömiksi.
Väylät oli kyllä järjettömiä, nimittäin järjettömän hyviä. Ja tästä voisi tehdä mun puolesta aika lailla radan pituuden puolesta standardin.

En mä edes kokenut olevani kisoissa. Koko ajan olin vaan fiiliksissä.
Re-Tee nalle
Viestit: 44
Liittynyt: La 13 Elo 2011, 21:51
Oikea nimi: Mikael Runonen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Helsinki

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Re-Tee nalle »

Tapanote kirjoitti:
hyzer kirjoitti:Rataa oltiin moitittu liian pitkäksi samoin väyliä järjettömiksi.
Väylät oli kyllä järjettömiä, nimittäin järjettömän hyviä. Ja tästä voisi tehdä mun puolesta aika lailla radan pituuden puolesta standardin.

En mä edes kokenut olevani kisoissa. Koko ajan olin vaan fiiliksissä.
+1 täältä. Ainahan väylät jakavat mielipiteitä, mutta nyt osui todella oikeaan hermoon omalla kohdalla. Eikä se tosiaan voi ihan yllätyksenä tulla, että kolopalloradalle ei lähdetä pelkkä putteri kainalossa. Haastavia, pitkiä väyliä ei ole Suomessa montaa putkeen ja oli kerrassaan upeaa päästä näitä heittämään.
It putts the disc in the basket or it gets the hose again.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Siellä facebookissa on lisää kuvia tapahtumasta. Kun kuvia katsoo, niin huomaa kuinka kova rutistus draivi on. Siinä on kroppa mitä ihmeellisemmässä asennossa, ja pelaajan kasvoista näkee että tosissaan ollaan heittämässä. Minua huolestuttaa huomata kuinka surkeassa kunnossa pelaajat noin keskiarvoisesti ovat ( en itse ole sen parempi). Toivottavasti nykyajan nuoret sankarit huolehtivat myös kropastaan, muuten 10-15 vuoden kuluttua terkkareissa on pitkät jonot fribaajia.
Mutta enää en jouda zättäillä, koska täytyy lähteä kisatantereelle.
MikkoS
Viestit: 297
Liittynyt: Ma 25 Loka 2010, 11:21
Oikea nimi: Mikko Setälä

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja MikkoS »

Breas kirjoitti: kuvasin finaali rundin. Videoo pukkaa ens viikolla, ehkä...
Hallelujah!
Huomaan heti putterin irrotessa kädestä, että "aha, tuonneko olinkin menossa" - roberd
Avatar
PM
Viestit: 733
Liittynyt: Ke 26 Loka 2005, 10:31
Oikea nimi: P.Määränen
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Tikkurila

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja PM »

No niin nyt ollaan toivuttu väsymyksestä. Rata on ollut aina mahtava, eikä rata tehnyt nytkään poikkeusta siitä. On se hienoa fiilistellä tolla radalla, esim sillä pienellä lampiväylällä nakkasin molemmat avaukset lampeen ja omat poolikaverit oli jo reput selässä menossa korille kun huusin perään että heitän uuden perään ihan vaan fiilistelläkseni. :D Radalle ISOA PEUKKUA!!
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!


http://www.frisbeepoint.fi/kauppa/index.php
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Tänään käytiin väylän 24 lammessa vähän kumiveneilemässä ja haaveilemassa. Kiekkoja ei kuitenkaan juurikaan löytynyt, mutta tässä listaa. 1. Ville Rosenqvistin kiekko jo palautettu!

Star Destroyer keltainen Tuomas. H.
Star Xcaliber valkoinen Juho
Blizzard Krait pinkki Saija Lehto
Star Boss keltainen Tuomas TT
Blitz gold line pinkki TM
Prodigy D2 valkoinen ei mitään merkintöjä
Ice Bowl Toni Toivonen sovittu toimitus
Star Valkyrie neon vihreä Miika
Icon edition Cannon Legacy discs punainen ei mitään merkintöjä
Innova teebird pinkki Jukka
G Valkyrie keltainen Sami
Eagle DX muovi oranssi Sami
Prodigy D4 vihreä Ville R.
Prodigy 300 Pa4 keltainen ei merkintöjä tarralappu vielä pohjassa
Prodigy 400 F7 punainenei merkintöjä
Buzzz Tali Open 2012 pinkki Niko Sysimies
Daedalus Gstar oranssi ei merkintöjä
Prodiscus musta putteri Timo H.
Pinkki maalattu Discgolf Vikingsin logolla ei muita merkintöjä
Star Boss valkoinen Pexi
Legacy Discs oranssi Jani T.
Nuke pinkki Tuomas
Champion Destroyed oranssi Magnus TT
Champion Boss oranssi Kosa
Gateway Slayer vihertävä Magnus TT
Joku Innovan kiekko valkoinen missä lila tai mikä lie ihme värjäys. Ihan uniikki sinänsä. Max

Ken kiekkonsa tunnistaa, niin soitto, tekstiviesti tai meili mulle niin katsotaan millä konstilla saat kiekkosi takaisin. Postittamaan en ala, v-mäinen kun olen.

T. -väykkä-
Avatar
KaPu
Viestit: 49
Liittynyt: Ke 20 Elo 2008, 22:33
Oikea nimi: Jesse Viksten
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Helsinki

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja KaPu »

Kiitos Väykkä. Tämä kisa se vaan jatkaa antamistaan.

Sunnuntaina Keravan Spring Mastersissa voit tuupata Jani Winterhalterille TT-porukan kiekot. Tai Jani tulee hattu kourassa hakemaan ja esittää kiitoksemme ja me toimitamme kiekot takaisin ne hukanneille.

Eli ainakin nämä näyttää tutuilta:

Blizzard Krait pinkki Saija Lehto
Star Boss keltainen Tuomas TT
Ice Bowl Toni Toivonen sovittu toimitus
Buzzz Tali Open 2012 pinkki Niko Sysimies
Champion Destroyed oranssi Magnus TT
Champion Boss oranssi Kosa (tää on mun)
Gateway Slayer vihertävä Magnus TT

Ja jos Viikkareita ei ole sunnuntaina paikalla, niin voin toimittaa heidän hukkaamansa kiekot myös omistajilleen. Veikkaisin että pinkki Vikings-logolla ja todennäköisesti myös punainen Cannon kuuluu Kivikkoon (?). Korjatkaa jos olen väärässä ja tunnistatte kiekkonne, tai jos haluatte kiekkonne muulla tavoin takaisin.

Kiitos vielä kerran, tämä kisa ei unohdu.

-Jesse
Juhanuha
Viestit: 1730
Liittynyt: Ti 19 Heinä 2011, 8:05
Oikea nimi: Juha Kytö
Seura: Sipoon Discstroyers ry
Paikkakunta: Helsinki

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Juhanuha »

Punainen Cannon on Ville reissin omaisuutta joten menee hyvin teidänkin kautta :-) pinkille Vikings kiekolle luulen tietäväni omistajan eli jos jotain kautta tulee kivikkoon niin enemmän kuin tuhannet kiitokset tulee niin minulta kuin omistajalta :-)
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Hyvä Jesse, otit tilanteen hyvin haltuun!
Eli teen paketin mainitsemistasi kiekoista, ja tuon ne Spring masteriin Keinukallioon. Wintteri varmaan sitten tuo ne lähemmäksi kerrostaloja, raitiotien vaunuja ja liikennevaloja.
Jos joku muukin haluaa kiekkonsa posteljooni Winterhalterin kannettavaksi niin ilmoittakoon siitä minulle.
Ja muistakaa ettette tavoita minua mistään facebookista, twitteristä tai muustakaan vastaavasta.

Joku pyysi minua kirjoittamaan jotain juttua kisasta. Kiitos luottamuksesta! mutta minulla ei ole kykyjä moiseen enkä varsinaisesti kisasta mitään muistakaan. Kuvia on tyttäreni laittanut sinne Markon ylläpitämään faceen, ja Artulta ilmestynee video pätkä joskus. Youtubissakin näkyi olevan lyhyt Team Powergripin tekemä video pätkä. Se olisi ihan mainio mainos pätkä tulevalle kisalle.
Peximan
Viestit: 29
Liittynyt: Ma 15 Syys 2008, 14:26

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Peximan »

Moro,

Tämänkin voi laittaa Winterin kyytiin:

Star Boss valkoinen Pexi


Pekka
Avatar
Mahwell
Viestit: 2
Liittynyt: La 14 Heinä 2012, 12:33
Oikea nimi: Max Westerberg
Seura: Veikkola Disc Golf Club
Paikkakunta: Veikkola, Kirkkonummi
Viesti:

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Mahwell »

Terve Väykkä,

Seuraavat löytäkiekot kuuluu VDGC (Veikkola) kavereille:

Joku Innovan kiekko valkoinen missä lila tai mikä lie ihme värjäys. Ihan uniikki sinänsä. Max (se on star katana :) )
Star Valkyrie neon vihreä Miika


Eli ensimmäinen kuuluu minulle ja seuraava Ikosen Miikalle.


Voisimme hakea kiekot Nummelan viikkokilpailuista eli kiekot voi antaa jollekin NFS:n jäsenelle jos olet yhteydessä.
Vastaa Viestiin