NDGE 15 info

Ei PDGA/SFL-frisbeekisojen tiedotus ja keskustelu. Kaiken tasoiset kisat tervetulleita.

Valvoja: HALLITUS

Nina
Viestit: 270
Liittynyt: La 10 Loka 2009, 11:42

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Nina »

Kaikessa on kuitenkin kääntöpuolensa. Fakta on se että aikataulut kusi pahasti, ja päätön sekoiluni sai jo monet kaivamaan kännykästään valkotakkisten numeroa.. Rataa oltiin moitittu liian pitkäksi samoin väyliä järjettömiksi
Mua ei ainakaan haitannut, että aikatulut hieman venähtivät...ei se ole niin vakavaa, don´t worry :-)
Rata oli rankka varsinkin meille lyhyt kätisille paljon heittoja heittäville, mutta myös mielettömän hieno! Tiesimme jokainen radan vaativuuden jo ilmoittautuessamme ja tulimme silti ja tulemme varmasti jatkossakin...
Kiitos Väykkä & co huikeen kisan järjestämisestä!!

PS. Aika moni näyttää heittävän laittomilla kiekoilla, kun katsoo löytökiekko listaa...merkitsemätön, merkitsemätön...
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Kiitos Nina!

Loppu sekoiluista ja dementiastani syyttäen kysynkin nyt seuraavilta henkilöiltä jäikö palkinto saamatta?
FPO: Nina, Essi ja Jenni Anttila
MPM: Sami Loukko ja Jesse Viksten

Jos jäitte ilman, niin toimitan jollain konstilla frisbee aiheisen tavarapalkinnon.

-väykkä-
Nina
Viestit: 270
Liittynyt: La 10 Loka 2009, 11:42

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Nina »

Vahva huhu kertoo, että mun palkinto on matkalla luokseni...todennäköisesti Penttalan Audin takaluukussa :-) Vai mahtuuko se henkilöauton takaluukkuun....?
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Kyllä varmasti mahtuu, vaikka mopo auton takakonttiin.
Avatar
Ari
Viestit: 6705
Liittynyt: Ke 10 Tammi 2007, 11:57
Oikea nimi: Ari Penttala
Seura: Nummelan Frisbeeseura
Paikkakunta: Nummela

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Ari »

Eilenkin viikkokisoihin raahasin sen mukaan, mutta ei tullut Nina kisoihin ei.
Avatar
KaPu
Viestit: 49
Liittynyt: Ke 20 Elo 2008, 22:33
Oikea nimi: Jesse Viksten
Seura: Talin Tallaajat
Paikkakunta: Helsinki

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja KaPu »

hyzer kirjoitti: MPM: Sami Loukko ja Jesse Viksten
Ja edelleen jatkaa kisa antamistaan, tuleeko vielä joulukorttikin :)

Sori, en uskonut olevani palkinnoilla ja poistuin, joten jos jotain jäi niin Winterhalterille voi tuupata sunnuntaina senkin. Tai anna mielellään eteenpäin jos löytyy sopiva kohde vaikka Spring Mastersissa.

-Jesse
Jani
Viestit: 1143
Liittynyt: To 03 Marras 2005, 22:18

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Jani »

Saisikos Väykkä sovinistisian leiman otsaansa, jos naisilla olisi lyhyemmät väylät ensi vuonna? Tarkemmin ajatellen taisin sen itse juuri saada... Nurmi kyllä kestäisi, jos 30 - 40 draivia nykäistäisiin etutiiltä, joten ei tarvitsisi tuplamäärää mattoja.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Toi on mielenkiintoinen asbekti. Arvon naiset ottakoon kantaa ehdotuksen tiimoilta. Kannattaa lukea frisbeegolf-foorumilta Essin blogi kirjoitus, se ehkä antaa osviittaa. Toki se on vain yhden naispelaajan mielipide.
Täytyy samaan hengenvetoon todeta että naiset heittävät paremmin kun esim. minä ja ovat nuorempia sekä parempi kuntoisiakin kuin suurin osa grandmastereista, mutta minä en todellakaan haluaisi pelata kyseistä rataa etutiiltä.
Toisaalta jos naiset sitä yhdessä haluavat, niin järjestyy, järjestyy, järjestyy tyy- tyy-tyy -ti-tyy!!!
En haluaisi koskaan pelata esim. Kaatista tuota Suomen hienointa rataa etutiiltä.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Jani S kannattaa lukea frisbeegolf- forumilta Essin blogi tai Kempsterin ( Niko Kempas) jatkokertomusta, ne ovat osaavien ja puolueettomien näkemyksiä kisasta. Uskon että pelaajien näkemys on parempi kuin pussillinen Td:n.

Tämän päivän forum kirjoittelut täällä ja tuolla, Essin blogi kirjoitus ja saamani sähköpostit ratkaisivat lopullisesti että jos hengissä olen niin NDGE16 pelataan ensivuonna 23.4
Päivämäärää en voi muutakuin aikaistaa, mutta se on taas suurempi riski kentän sulamisen kannalta. Olen saanut luvan siis edellä mainitulle päivälle, ja vaikka ensivuoden kisakalenterista ei ole vielä tarkkaa tietoa, niin otan tietoisen riskin että NDGE16 jää muiden kisojen jalkoihin.
Toimarin ja ravintola päällikön kanssa ollaan jo sitä pohdittu, ja keksitty muutoksia lounaan paremmaksi sujumiseksi. Radan olen jo melkein kokonaan suunnitellut muutoksineen, sen voin jo paljastaa että jos luonto sen suo, niin väylät 1, 10, 12, 15, 17, 18, 20, 21, 22, 23 ja 24 jäänevät ainakin pois...........................eikun pelataan ensi vuonnakin.
SSSSS
Viestit: 77
Liittynyt: La 08 Touko 2010, 21:10
Oikea nimi: Susanna Virtanen
Seura: Ekenäs IF Frisbeegolf

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja SSSSS »

hyzer kirjoitti:Tämän päivän forum kirjoittelut täällä ja tuolla, Essin blogi kirjoitus ja saamani sähköpostit ratkaisivat lopullisesti että jos hengissä olen niin NDGE16 pelataan ensivuonna 23.4
Päivämäärää en voi muutakuin aikaistaa, mutta se on taas suurempi riski kentän sulamisen kannalta. Olen saanut luvan siis edellä mainitulle päivälle, ja vaikka ensivuoden kisakalenterista ei ole vielä tarkkaa tietoa, niin otan tietoisen riskin että NDGE16 jää muiden kisojen jalkoihin.
Toimarin ja ravintola päällikön kanssa ollaan jo sitä pohdittu, ja keksitty muutoksia lounaan paremmaksi sujumiseksi. Radan olen jo melkein kokonaan suunnitellut muutoksineen, sen voin jo paljastaa että jos luonto sen suo, niin väylät 1, 10, 12, 15, 17, 18, 20, 21, 22, 23 ja 24 jäänevät ainakin pois...........................eikun pelataan ensi vuonnakin.

ISO KIITOS minunkin puolesta! :D Oli kyllä aivan sairaan makeeta saada heittää noin hienolla radalla ja vielä että kaikki kiekot pääsivät mukaan kotiin. :D

Olihan osa väylistä pitkiä esim. #24 missä sai vetää hysse, hyssen perään kun oli nössö ettei uskolltanut mitään... mutta mun mielestä tärkein oli kyllä se että oli hauskaa! Vaikka kyllähän toi 5h15min /kierros oli ehkä vähän enemmän mitä edes odottaa... Mutta ei haittaa! Niin tyytyväinen! KIITOS! Ja ilomieli osallistun NDGE16 jos vaan pääsee mukaan.
EIF Discgolf
Team DGstore
dgstore.fi
Skogby Frisbeegolf
:D
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Kun golfkeskuksessa on enää 3 koria ja 1 matto sekä Rajamäen että Maaniitun korit ja matot on viety paikoilleen on aika suunnata katse jo NDGE16 kisaan.

kisa pelataan 23.4. 2016 siinä tapauksessa että olen hengissä ja jonkinlaisessa kuosissa. Ja kevät on saapunut ajoissa!
Olen saanut monenlaista viestiä eri teitä, kiitos niistä. Jotkut haluavat pelata 48 väylää, jotkut 36, jotkut haluaisivat mieluummin kuolla kun pelata uudestaan Nurmijärvellä.
Minä teen kuitenkin taas jääräpäisesti sellaisen tapahtuman minkä haluan, ja ensi keväänä se tarkoittaa 2*18 väylää, sisältäen ne perinteisimmät ja ymmärrykseni mukaan ne kaikkein rakastetuimmat.
Yksi mielenkiintoinen väylämuutos tulee ainakin, ja toista mietin. Ensimmäistä en vielä paljasta, toinen vasta mietintämyssyn alla oleva on väylän 16 kohtalo. Pelataanko se nykyisenä, vai halutaanko sekin muuttaa siinä oikella menevälle golfväylälle, mielipiteitä otetaan vastaan.
Ilmoittautumis käytäntöä muutetaan, muttei ainakaan sähköposti rumbaa enää. Marko jo jotain esitti, mutta itse en vielä tajua mistään mitään.
Kisan tiedottaminen keskittyy yhteen paikkaan, tänä vuonnahan se oli joka paikassa miten sattui.
Ruokailuun tulee parempi käytäntö, sitä olen yhdessä henkilökunnan kanssa jo suunnitellut.
Jos kilpailuun olisi halukkaita tulemaan yli 70, niin voimme siirtyä kahden lohkon taktiikkaan. Pelataan 4 hengen ryhmissä, näin kisaan voisi ottaa 144 pelaajaa. Jos jostain ihmeen syystä innokkaita löytyisi vieläkin enemmän niin parin venttapoolin käyttö on täysin mahdollista. Eli kahden lohkon taktiikalla parilla venttapoolilla kisaan voisi ottaa 160 pelaajaa, ja silti kisan pitäisi edetä huomattavasti sujuvammin kuin tällä kertaa.
Taustavoimani ovat valmiina tulemaan ensivuonna uudestaan, kantapään kautta oppineina...niinkuin minäkin.
Radan olen siis jo suunnitellut yhtä väylää lukuunottamatta. Mutta aion säätää jo kesän aikana jokaisen väylän kaikki mahdolliset kommervenkit paperille valmiiksi. Aion kääntää jokaisen kiven, paalun ja heinänkorren että väylät olisivat selkeitä, haastavia, ja silti kiinnostavia pelata.

NDGE16 tulee, oletko valmis!!!!

Hauskaa vappua kaikille!
MikkoS
Viestit: 297
Liittynyt: Ma 25 Loka 2010, 11:21
Oikea nimi: Mikko Setälä

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja MikkoS »

Alan valmistautua heti. Olis jo ens vuoden huhtikuu.
Huomaan heti putterin irrotessa kädestä, että "aha, tuonneko olinkin menossa" - roberd
mykey
Viestit: 77
Liittynyt: Su 09 Marras 2014, 22:41
Oikea nimi: Miikka Saturi
Seura: Veikkola Disc Golf Club

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja mykey »

Mahtava kisa oli ja puitteet sen mukaiset että varmasti Väykälle sataa kiitosta ja vinkkejä tulevaisuudesta.
Kaksi kierrosta oli monelle myös fyysinen koetus, joka varmasti jää mieleen.
Tässä muutama ehdotus NDGE2016 tapahtumalle.
Hinta 50euroa, josta lounas 10e kuuluu osallistumismaksuun. Kilpailukiekko muistoksi samaan hintaan.
Lauantaina aamu ja iltapäivä lohko ja sunnuntaina koko porukka golf lähdöillä toinen kierros tulosjärjestyksessä.
kutsuttujen villikorttien lisäksi, muut voisivat vaikka karsia 4x9 väylän kilpailuissa tänä syksynä perus radalla. Minä voin vaikka tulla järjestämään karsintakilpailuja, joiden tarkoitus olisi saada lisää siirto koreja golf keskukseen.
hyzer
Viestit: 639
Liittynyt: To 27 Loka 2005, 7:57
Oikea nimi: jari väyrynen
Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja hyzer »

kiitos Miikka viestistäsi!

Sen verran otan kantaa ehdotukseesi että mitään ei ole pois suljettu, mutta kisa pysyy 99% varmuudella yksipäiväisenä ja karsintakisaan ei ole tarvetta. Iso kiitos kuitenkin avun tarjoamisesta.

Sen sijaan lounaan hinnan sisältäminen kisan hintaan ollaan jo keskusteltu. Tarkoittaa sitä että pelaajat jotka syövät lounaan klubilla maksavat enemmän, ja loput vain kisamaksun. Kun etukäteen maksetaan niin syömään pääsisi suoraan ilman kassajonoa. No,sitä kehitellään vielä.

Kisakiekkoon en oikein taivu...pakko myyntiin en innostu. Ja kuka kaipaa "kisakiekkoa"?
Top1
Viestit: 422
Liittynyt: Ti 14 Elo 2007, 5:22
Oikea nimi: Toni Toivonen
Viesti:

Re: NDGE 15 info

Viesti Kirjoittaja Top1 »

hyzer kirjoitti: Iso kiitos kuitenkin avun tarjoamisesta.

No,sitä kehitellään vielä.

en oikein taivu...

Ja kuka kaipaa
Sama vanha jäärä. Lähestymistapoja on vain yksi.
Vastaa Viestiin