Copenhagen Open 2010

Keskustelua Major- ja EuroTour-tasoisista sekä muista ulkomailla järjestettävistä kisoista.

Valvoja: HALLITUS

Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

http://www.cphopen.dk/default.asp

Tääkin täyttyy sitten nopeasti..
foorumipurnaaja
Lilli
Viestit: 3
Liittynyt: Pe 21 Huhti 2006, 14:30

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Mitä Hel...Voiko olla että 830 ratingillä pääsee eurotourin kilpailuihin? Copenhagen Openin rekisteröityminen avattiin eilen klo. 00:40 ja kilpailu täyttyi nopeasti. 25:lle ensimmäisille Eurotour Pro pelaajille luvattiin paikka ja lopuista ei väliä. Eli jos Pursio tai Lundmark on ollut lomalla kun ilmoittautumiset alko niin: tough luck.
Paavo
Viestit: 106
Liittynyt: To 21 Kesä 2007, 9:38
Oikea nimi: Paavo Torkkola
Seura: Frisbeegolfseura 7k
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja Paavo »

Lilli kirjoitti:Mitä Hel...Voiko olla että 830 ratingillä pääsee eurotourin kilpailuihin? Copenhagen Openin rekisteröityminen avattiin eilen klo. 00:40 ja kilpailu täyttyi nopeasti. 25:lle ensimmäisille Eurotour Pro pelaajille luvattiin paikka ja lopuista ei väliä. Eli jos Pursio tai Lundmark on ollut lomalla kun ilmoittautumiset alko niin: tough luck.
Joo, eihän tuo kauhean järkevältä kuulosta. Viidelle on tietysti vielä jaossa villit kortit, mutta se on aika rajallinen joukko. Köpiksessäkin voitaisiin tosin kyllä jo alkaa miettiä, miten fieldin kokoa voitaisiin kasvattaa...
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Yep. Tilanne on valitettava. Huipuille tietenkin kaivellaan villit kortit, joilla heidän osallistuminen varmistetaan. Sama tilannehan on toistunut lähes kaikissa kauden Et-kisoisssa. Norjan kisa täyttyi parissa päivässä. Pelaajista yli 80 prosenttia on paikallisia pyryjä.

Lajimme kasvaa ja kisat vetää entistä enemmän porukkaa. Hyvä niin, mutta vanhaan malliin ei voida enää jatkaa. Asia tullaan puimaan Pdga-Europen tasolla ja muutoksia on luvassa.

Twin Lake Annual, kesäkuun Et-kisa ruotsissa seurannee jo Skellefteån mallia rekisteröinnissä.
foorumipurnaaja
Joksa
Viestit: 619
Liittynyt: Pe 14 Loka 2005, 7:44
Oikea nimi: Joksa
Seura: Disc Golf Club Tampere

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja Joksa »

Mennäänkö tänne ihan omiin nimiin vai joku kimppavaraus?
Heitän koko ajan kupille ja otan kakkosta korttiin niin eiköhän se Markokin siitä hyydy.
- Hege
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Omiin nimiin.. Kimppoja voi halutessaan kehitellä..
foorumipurnaaja
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja jh »

minkälaisia majotus kuvioita on suomalais leireissä?
180
Bogey-Beemi
Viestit: 1867
Liittynyt: Ti 25 Loka 2005, 19:44
Oikea nimi: Petri Behm

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja Bogey-Beemi »

Kisahotelli Scandicissa. Ota Sikasen kanssa yhteinen huone.
foorumipurnaaja
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja jh »

Pyry Petteri kirjoitti:Kisahotelli Scandicissa. Ota Sikasen kanssa yhteinen huone.
Joo, sikasarttu tossa soittelikin justii. Heitäkkö pete mulle mailii teiä lento speksejä ja majotuspäivät ni osaan varailla oikeet setit. Jesse.heinonenätkolumbus.fi

Kiitsa!
180
The_One
Viestit: 231
Liittynyt: Pe 09 Kesä 2006, 13:00
Oikea nimi: -Hege
Seura: Disc Golf Club Tampere

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja The_One »

jh kirjoitti:
Pyry Petteri kirjoitti:Heitäkkö pete mulle mailii teiä lento speksejä ja majotuspäivät ni osaan varailla oikeet setit.

Et muuten sitten varmana osaa.
Sponsored by Tampereen Lihajaloste Oy and K-Market Ruotula.
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja jh »

The_One kirjoitti:
jh kirjoitti:
Pyry Petteri kirjoitti:Heitäkkö pete mulle mailii teiä lento speksejä ja majotuspäivät ni osaan varailla oikeet setit.

Et muuten sitten varmana osaa.
en suotta, mulla on piileviä kykyjä! :D
180
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja jh »

milläs porukka raijaa perseensä köpikseen mikäli lentämällä ei päästä?
180
monster
Viestit: 574
Liittynyt: Su 12 Maalis 2006, 17:53

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja monster »

laivalla tukholmaan ja auto messissä.siis ainakin käpä,pehmyt,Anne,Rantis ja mä(jos viitsin peukalon jänne poikki menneenä ja olkapään jänne revenneenä lähteä)tosin autoon ja hyttiin mahtuu ilmeisesti vain 4...Toni ei tuu jos lentämällä ei pääse.sit sä Jesse ja Arttu...tuutteko laiva+auto jos koneel ei pääse?Seppo Pajukin tais viel ilmoittautuneiden joukos olla mut mul ei sen kummempaa tietoa ole.
jh
Viestit: 259
Liittynyt: La 04 Maalis 2006, 19:55
Oikea nimi: Jesse Heinonen
Viesti:

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja jh »

monster kirjoitti:laivalla tukholmaan ja auto messissä.siis ainakin käpä,pehmyt,Anne,Rantis ja mä(jos viitsin peukalon jänne poikki menneenä ja olkapään jänne revenneenä lähteä)tosin autoon ja hyttiin mahtuu ilmeisesti vain 4...Toni ei tuu jos lentämällä ei pääse.sit sä Jesse ja Arttu...tuutteko laiva+auto jos koneel ei pääse?Seppo Pajukin tais viel ilmoittautuneiden joukos olla mut mul ei sen kummempaa tietoa ole.

joo, pistin pehmeelle jo vähä viästiäkin tosta noin. eli noin se tarttee sitten mennä. ootteko miettiny lähetteks helsingist vai turust veneellä? ja minä päivänä?

tarttee vähä kysellä et mite olis noita autoja porukalla ku meikäläisen pirsillä ei ny voi lähtee, ellen lainaa porsailta
180
Breas
Viestit: 316
Liittynyt: Ke 06 Syys 2006, 23:04
Paikkakunta: Nummela

Re: Copenhagen Open 2010

Viesti Kirjoittaja Breas »

Kyl jää mun kohdalta kisat väliin jos ei toi taivas aukee... behmee vois kysellä saako rahoja takasin kisamaksusta :)
Vastaa Viestiin