Mitä asemaansa? Sitäkö, että on sattunut rekisteröitymään tälle foorumille?Kim Lindblad kirjoitti:mutta ei se silti anna hänelle oikeutta käyttää asemansa hyväkseen
Aatteelliselle? Minä ainakin olen kuvitellut yhdistyksen olevan frisbeelajien - lähinnä frisbeegolfin - edistämiseen keskittynyt yhdistys.Kim Lindblad kirjoitti: esim. mainostamalla yleisellä keskustelukanavalla (joka kuuluu aatteelliselle yhdistykselle).
Minä en ainakaan ole nähnyt yhtään varsinaista mainosta. Sen sijaan olen huomannutKim Lindblad kirjoitti: Mutta monen mielestä on varmasti itsestään selvää, että mainokset eivät kuulu tällaisiin paikkoihin.
1) Avatarin, jossa on Discmanian logo. Koska SFL ei ainakaan toistaiseksi ole asettanut sääntöjä Avatarin suhteen, on oman yrityksen logon käyttämistä pidettävä hyväksyttävänä.
2) Uutisen, jossa kerrotaan uudesta kiekkomallista.
Varmasti 99,99% foorumin kohdeyleisöstä on kiinnostunut lukemaan kiekkouutuuksista - varsinkin, kun uuden kiekon kehittelyssä on käytetty suomalaista työtä.
Enpä ole juuri tällaista käyttäytymistä havainnut.Kim Lindblad kirjoitti: Katos, se on niin helppo olla ns. perseennuolija tai ns. wannabe